يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۱۸۵
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵

فکرشهر: رئیس کمیته امداد آب‌پخش از کلنگ زنی و بهره برداری از منازل احداثی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آب‌پخش در هفته دولت خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) دشتستان، غلامحسین قیطاس خواه اظهار داشت: داشتن سرپناه و محلی امن برای آسایش ولی نعمتان به عنوان بزرگترین دغدغه و از اولویت‌های مهم کاری و پرداختن به آن در صدر برنامه‌های این نهاد است.

رئیس کمیته امداد آب‌پخش افزود: یکی از برنامه‌های محوری کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانوارها مسکن است که به عنوان یکی از خدمات زیربنایی جهت افراد تحت حمایت است.

قیطاس خواه ابراز داشت: در سال جاری تعداد ۵۸ واحد مسکونی از محل تفاهم نامه سه جانبه امضا شده با بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در بخش آب‌پخش در حال اجرا است که تاکنون ۲۲ واحد آماده تحویل شده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین ۱۰ واحد هم همین هفته کلنگ زنی و به مرحله اجرا در می‌آید و مابقی هم به صورت نیمه‌کاره در حال اجرا است که تا پایان سال جاری به طور کامل ساخت و تحویل می‌شود.

رئیس کمیته امداد آب‌پخش افزود: زیربنای این واحدها بین ۵۰ تا ۶۰ متر با اعتبار دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است که ۱۱۰ میلیون تومان آن به صورت بلاعوض از طرف این سه دستگاه است و مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان نیز وام از طرف بنیاد مسکن با سود چهار درصد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر