جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۲۲۲
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: درمانگاه تامین اجتماعی دلوار تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران در بازدید از طرح‌های در دست ساخت مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر از نزدیک روند اجرایی و وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
 
علیرضا عالی‌پور در این بازدید از طرح‌های در دست ساخت و تحویل موقت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در شهر‌های جم، خورموج، دلوار، برازجان و دیلم بازدید و از نزدیک در جریان روند تکمیل طرح‌ها قرار گرفت.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر  در بازدید از طرح ساخت درمانگاه تامین اجتماعی دلوار و دیلم گفت: برای سرعت بخشی و تکمیل عملیات اجرایی باقیمانده، پیمانکار نسبت به افزایش گروه‌های اجرایی خود اقدام کند تا طبق برنامه زمان‌بندی طرح‌ها در مدار خدمت رسانی به مردم منطقه قرار گیرد.
 
حسن اسماعیلی افزود: عملیات ساخت درمانگاه تامین اجتماعی دلوار پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد که امیدواریم این طرح تا پایان امسال به پایان برسد.
 
وی همچنین در بازدید از طرح تکمیل شده درمانگاه تامین اجتماعی خورموج گفت: با توجه به اینکه مراحل جذب نیروی انسانی این مرکز درمانی در حال انجام است شرکت خانه سازی نیز رفع نواقصات طرح را با جدیت دنبال کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر