شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر گفت: آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌های دولتی در استان بوشهر در ۲۵ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌های دولتی روزهای ۲۱ و ۲۲ خرداد برگزار می‌شود، اظهار داشت: این آزمون در استان بوشهر در ۲۵ حوزه امتحانی در ۹ شهرستان برگزار می‌شود.\n\nوی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ۱۱ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌های دولتی است گفت: بیشترین داوطلب در دو شهرستان بوشهر و دشتستان است.
کد خبر: ۱۲۱۲۵
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۳

فکرشهر: مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر گفت: آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌های دولتی در استان بوشهر در ۲۵ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌های دولتی روزهای ۲۱ و ۲۲ خرداد برگزار می‌شود، اظهار داشت: این آزمون در استان بوشهر در ۲۵ حوزه امتحانی در ۹ شهرستان برگزار می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ۱۱ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌های دولتی است گفت: بیشترین داوطلب در دو شهرستان بوشهر و دشتستان است.

\n\n

موسوی با بیان اینکه داوطلبان رشته‌های علوم ریاضی و انسانی صبح پنجشنبه و داوطلبان رشته هنر عصر پنجشنبه در آزمون شرکت می‌کنند افزود: داوطلبان رشته علوم تجربی صبح جمعه و داوطلبان زبان‌های خارجی عصر جمعه با هم رقابت می‌کنند.

\n\n

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری آزمون سراسری در استان بوشهر انجام شده خاطرنشان کرد: امسال پذیرش دانشجوی بومی در دانشگاه خلیج فارس به یک‌هزار نفر افزایش یافته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر