جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۲۹۴
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه برای پتروشیمی دشتستان امکان سنجی لازم انجام شده و فاصله ای با دریا ندارد؛ این پتروشیمی باید در این منطقه احداث شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابراهیم رضایی روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های وزارت نفت با حضور وزیر نفت در عسلویه افزود: مصوبه دولت در خصوص احداث پتروشیمی دشتستان بیش از یک دهه است که برزمین مانده و هیچ کاری برای احدث آن انجام نشده این درحالی است که در بخش مرکزی کشور پتروشیمی های بزرگی ساخته شده است.

وی  با بیان اینکه چنین تصمیماتی در بلند مدت چالش آفرین است بیان کرد: انتظار می‌رود در وزارت نفت کار کارشناسی صورت بگیرد تا بتوانید جلوی متخصصان و کارشناسان دانشگاهی از تصمیمات خود دفاع کنید.

رضایی اضافه کرد: وقتی پتروشیمی در کویر اجرا می‌شود به این معنا است که کار کارشناسی انجام نشده است.

وی ادامه داد: نمای امروز مدیران پروژه‌های پارس جنوبی با لهجه‌های مختلف خبرهای خوبی  اعلام کردند ولی جای لهجه بوشهری در بین مدیران پارس جنوبی خالی بود.

وی ادامه داد: نیروهای بوشهری در صنعت نفت مظلوم واقع شده اند این مساله ای است که مردم به این وضعیت اعتراض دارند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی که اعداد و ارقام را نگاه می‌کنیم می بینیم که سهم استان بوشهر از داشتن صنایع بالا است اما حق این استان از اعتبارات صنعت نفت بسیار ناچیز است.

وی گفت: نارضایتی‌هایی وجود دارد و شاهد اعتصاب‌های کارگری در منطقه عسلویه هستیم که باید به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی و مشکلات آنها دیده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر