جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۳۴۷
سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: در زمینه اشتغال بومیان جزیره خارگ با هم افزایی و هم گرایی صورت گرفته ظرفیت‌های اشتغال پایدار ایجاد شده و اولویت اشتغال در این بخش با بومیان این جزیره است.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حوزه زیر ساخت امینی و امنیتی دریا و دریانوردی جزیره خارگ با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال پروژه در سال جاری ارتقا یافته که این روند شایسته تقدیر است.

وی افزود: در حوزه تخصیص بودجه امسال با هم افزایی فرماندار بوشهر اعتبار بخش ویژه خارگ ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و اعتبار خارگ ۱۳۰ میلیارد و در ۱۱ پروژه زیر ساختی تعریف شده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در زمینه اشتغال بومیان این جزیره با هم افزایی و هم گرایی صورت گرفته ظرفیت‌های اشتغال پایدار ایجاد شده و اولویت اشتغال در این بخش با بومیان این جزیره است، هدف از ایجاد اشتغال، اشتغال پایدار خواهد بود.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: جهت استقرار خدمات الکترونیک و ایجاد شبکه محلی تأمین اجتماعی جزیره خارگ با اقدام مناسب صورت گرفته توسط مدیران این دستگاه در جزیره خارگ خدمات فوق با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و در مدت زمان ۱۹ ماه همزمان با هفته دولت امروز به بهره برداری رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر