سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۸۹۲
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اصلی ترین هدف ما ارتقا کیفی و کمی خدمات حوزه است.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی، حسن ملکی زاده در نشست با روسای خانه مشارکت‌های مردمی استان بوشهر افزود: در حوزه سلامت تیم جدید مدیریتی به عنوان خدمتگزاران مردم روی کار آمده اند و تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا بهترین و مطلوب‌ترین خدمات را به هم استانی‌ها ارائه دهند.

وی بر نقش مردم در کمک به حوزه سلامت تاکید کرده و تصریح کرد: حوزه سلامت با محدودیتهای مالی شدید رو به رو بوده و انتظار داریم روسای خانه مشارکت‌ها شرایط حضور مردم و خیرین را در پروژه‌های سلامت فراهم کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی استان نیاز به ارتقا و بهره وری داشته و این مهم در بخش دولتی و بخش خصوصی مشهود است.

دکتر ملکی‌زاده بیان داشت: در شرایطی که می‌توانیم مبدا جذب گردشگر سلامت باشیم با نقص زیرساخت‌ها دچار مشکل شده‌ایم  که امید است با ارتقا بخش خصوصی در این زمینه بتوانیم در زمینه گردشگر سلامت به موفقیت دست پیدا کنیم.

ارتقا سواد سلامت بزرگترین کمک خانه مشارکت‌ها در ایام کرونا بود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بزرگترین کمکی که در بحث مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در ایام کرونا به حوزه سلامت شد ارتقا سواد سلامت بوده که بسیار کمک کننده بود.

قاسم برجوئی‌فرد افزود: با آگاهی از چشم انداز حوزه سلامت بدون شک بهتر می‌توانیم برنامه‌ریزی کرده و به اهداف خود دست یابیم.

وی بیان داشت: در تنظیم سند چشم انداز دانشگاه باید برنامه‌ریزی کرده و ببینم به چه روش می‌توانیم هم سلامت هم استانی‌ها را بهبود بخشیده و هم تجهیزات و سرمایه‌ها را متمرکز کنیم تا بتوانیم خدمات ارزشمندتری را ارائه دهیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: صرف بیمارستان زدن به معنای گسترش حوزه سلامت نیست بلکه باید با فرهنگ سلامت و ارتقا سواد سلامت به این حوزه کمک کرد.

استان بوشهر تنها استانی است که در هر شهرستان رئیس خانه مشارکت‌ها دارد

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر گفت: استان بوشهر تنها استان کشور است که در هر شهرستان آن، رئیس خانه مشارکت‌ها وجود داشته و برای دو سال انتخاب می‌شوند.

عیسی صفوی در آستانه برگزاری سومین دوره انتخابات رییس خانه مشارکت‌های استان افزود: انتخاب یک نفر از بین چند نفر به عنوان رئیس خانه مشارکت استان دارای جایگاه حقوقی و مدیریت بالا بوده و قرار بود در این جلسه انتخابات هم انجام شود اما با توجه به بررسی شرایط منتخبین به روزهای آینده موکول شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مشاور اجرایی رییس دانشگاه، معاون بهداشت، مدیر بازرسی، مدیر حراست، روسای شبکه‌های بهداشت و درمان استان، رئیس سمن‌های استان و معاون اتاق اصناف استان در این نشست حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر