دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۰۳۹
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: نخستین نمایشگاه دائمی مجازی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان بوشهر با مشارکت ۶۸ واحد تولیدی روز چهارشنبه در آیینی رونمایی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر در این آیین گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط این استان به صورت مجازی و دایمی و در محیطی غیر واقعی و سه بعدی برگزار می شود.

سید حسین حسینی بیان کرد: این رویداد مهم اقتصادی به تولیدکنندگان و صنعت‌گران این امکان را می‌دهد تا بدون داشتن دغدغه و پرداخت هزینه‌های فراوان بتوانند غرفه‌های نمایشگاهی برای خود برگزار کنند.

وی بازدید بدون محدودیت زمانی و مکانی، ارائه اطلاعات به چند زبان برای بازدیدکنندگان خارجی، امکان برگزاری جلسه های مجازی و گفت و گوی متنی و تصویری، ارائه محتوای غرفه و امکان جست و جو میان غرفه‌ها، محصولات و غرفه داران را از جمله مزایای نمایشگاه دائمی مجازی عنوان کرد.

حسینی هدف از برگزاری این رویداد مجازی و دائمی را حمایت از تولید کالاها و محصولات داخلی، دسترسی آسان و سرعت بخشی در شناسایی واحدهای تولیدکننده با رویکرد معرفی و ارائه محصولات آنها در کشور و توسعه بازار صنایع و معرفی محصولات تولید شده از سوی صنایع کوچک و متوسط ایرانی به بازارهای بین المللی و جهانی عنوان کرد.

وی افزود: مخاطبان هدف این نمایشگاه مجازی خریداران و دیگر واحدهای تولیدی برای شبکه سازی میان صنایع مختلف هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر گفت: نخستین نمایشگاه مجازی و دائمی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط که به صورت پایلوت در استان بوشهر برگزار شده است حوزه های مختلفی از جمله صنایع غذایی، برق و الکترونیک، کانی‌های فلزی و غیر فلزی و حوزه‌های مربوط به صنایع سلولزی و نساجی را شامل می شود.

وی اظهار کرد: ۶۸ واحد تولیدی و صنعتی استان بوشهر با هشت سازمان دولتی و خصوصی حامی در فاز اول این نمایشگاه غرفه برپا کرده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر