شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دیر، فرمانده جدید نیروی انتظامی بردخون معرفی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، جانشین فرمانده انتظامی دیر در جمع  مسئولان بردخون اظهار داشت: ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی، یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی است که با نقش‌آفرینی نیروهای کارآمد، پرتلاش، مقتدر و مؤمن در جامعه تحقق می‌یابد.
کد خبر: ۱۲۲۲۷
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: در آیینی با حضور جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دیر، فرمانده جدید نیروی انتظامی بردخون معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، جانشین فرمانده انتظامی دیر در جمع  مسئولان بردخون اظهار داشت: ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی، یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی است که با نقش‌آفرینی نیروهای کارآمد، پرتلاش، مقتدر و مؤمن در جامعه تحقق می‌یابد.

\n\n

‌حمید محمدی نسب افزود: نیروی انتظامی همراه و در کنار نیروهای نظامی برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور حضور دارد و مسئولیت انتظام بخشی و برقراری امنیت در داخل را برعهده دارد که شهرستان دیّر نیز به دلیل تعامل و انسجام نیروهای مسلح دارای امنیت و ثبات بسیار خوبی است.

\n\n

محمدی‌نسب بزرگ‌ترین و مهم‌ترین افتخار نیروی انتظامی را اعتماد و رضایت مردمی  دانست و بر تقویت ارتباط مردم با نیروی انتظامی تأکید کرد.

\n\n

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دیّر با تقدیر از تلاش‌های فرمانده سابق انتظامی بردخون گفت: وی یکی از نیروهای پرتلاش، متعهد، صادق و بی‌ادعاست که فعالیت‌های شبانه‌روزی او باعث حفظ امنیت در منطقه شده است.

\n\n

حجت‌الاسلام محمدجواد عاشوری امام‌جمعه موقت بردخون نیز به‌نمایندگی از مردم بردخون از فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر فرمانده سابق انتظامی بردخون تقدیر کرد و خدمت صادقانه به مردم را موجب عزت و رضایت در افراد دانست که عملکرد وی در مدت کوتاه مسئولیت در بردخون موجب ایجاد امنیت و رضایتمندی مردم شد.

\n\n

فرمانده  سابق انتظامی بردخون نیز با ارائه گزارشی، مدت مسئولیت خود در این منطقه را دوران به‌یادماندنی خواند و ادامه داد: خدمت به مردم در هر شهر و دیار افتخار و سعادت است و شیرینی خاص خود را دارد اما همکاری مردم این دیار فراموش‌نشدنی است.

\n\n

مسعود میرشکاری نسب افزود: توفیقات حاصل‌شده در راستای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمین و اخلال‌گران نظم و امنیت نتیجه تعامل و همکاری گسترده مردم و مسئولان منطقه است.

\n\n

در پایان با تقدیر از تلاش‌های فرمانده سابق نیروی انتظامی بردخون، ستوان یکم گشتاسبی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی بردخون معرفی شد.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر