جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۴۵۶
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان بوشهر گفت: هفت موکب مسجد محور از استان برای خدمت رسانی و پذیرایی از زائران اربعین در کشور عراق مستقر شد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا پولاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر در مسیر حرکت زائران استان‌های جنوبی به سمت مرز عراق قرار دارد و به همین منظور موکب‌های متعددی برای میزبانی از زائران در استان ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: کانون‌های مساجد استان بوشهر به منظور اسکان و پذیرایی از زائران حسینی موکب‌هایی را در شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دشتی، بوشهر، دیلم و گناوه ایجاد و راه‌اندازی کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان بوشهر افزود: در حال حاضر هفت موکب مسجد محور از استان بوشهر برای خدمت رسانی و پذیرایی از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در کشور عراق مستقر هستند.

وی با اشاره به اعزام گروه تعزیه شهید سردار سلیمانی از روستای درودگاه به کربلای معلی برای اجرای نمایش تعزیه افزود: روستای درودگاه خاستگاه تعزیه استان است و نسخ خطی برای نمایش‌های تعزیه با قدمت چندین ساله دارد.

پولاد با اشاره به اجرای ۱۱ نمایش تعزیه برای زوار حسینی توسط گروه تعزیه شهید سردار سلیمانی از روستای درودگاه افزود: گروه سرود «شهدای خلیج فارس» از کانون فرهنگی هنری «غدیر» نیز در این ایام به اجرای سرود پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر