جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۵۶۷
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: آموزش‌های امدادی در استان بوشهر گسترش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احسان ایزدپناه عصر سه‌شنبه در نشست با رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در پی افزایش فعالیت‌ها و تعامل با ادارات و هیئت‌های ورزشی بوده و در این راستا تفاهم‌نامه‌های خوبی با دستگاه‌ها و نهادها تبادل کرده است که باعث شکوفایی و هم افزایی دستگاه‌ها شده است.

وی انعقاد تفاهم نامه‌ها را در همپوشانی دستگاه‌ها و نهادها در تقویت همدیگر مؤثر دانست و گفت: هم جمعیت هلال احمر و هم هیئت فوتبال یک تشکل مردمی بوده و سازمان مردم نهاد محسوب و تلقی می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: همکاری این دو نهاد باعث مضاعف شدن توان مدیریتی می‌شود که امیدواریم از طریق هیئت فوتبال استان این هدف در جامعه ورزشکاران و جوانان تحقق پیدا کند.

آموزش کمک‌های اولیه در مدارس فوتبال

ایزدپناه افزود: کلاس‌های آموزش همگانی و آموزش کمک‌های اولیه در مدارس فوتبال و مسابقات فوتبال می‌تواند باعث شود که حوادث ورزشی و خطرات ناشی از حوادث ورزشی کاهش یابد تا همواره آمادگی امدادی را در ورزشکاران و اهالی فوتبال داشته باشیم.

وی آموزش‌های امدادی را برای اطلاعات فردی در مواجهه با افراد آسیب دیده بسیار مهم دانست و نحوه برخورد با فرد مصدوم شده و نحوه امداد رسانی به وی را با اهمیت شمرد.

در این دیدار مقرر شد تفاهم نامه‌ای با محوریت آموزش پزشکیاری، کمک‌های اولیه و استقرار عوامل امدادی و آمبولانس هلال احمر در مسابقات فوتبال استانی و کشوری بین جمعیت هلال احمر استان و هیئت استان بوشهر منعقد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر