جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرهنگ انصاری خبر داد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: کارآگاهان پلیس دو نفر از عوامل سرقت به عنف از بانوان سالخورده شهر برازجان شناسایی و دستگیر شدند...
کد خبر: ۱۲۲۷۶
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: کارآگاهان پلیس دو نفر از عوامل سرقت به عنف از بانوان سالخورده شهر برازجان شناسایی و دستگیر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان به نقل از سرهنگ حمید رضا انصاری افزود: بدنبال وقوع چندین سرقت به عنف از بانوان مسن در شهر برازجان در چند ماه گذشته کارگروه ویژه ای با هدایت این فرماندهی و با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

\n\n

سرهنگ حمید رضا انصاری اضافه کرد: با تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس دراین ارتباط شخصی که ساکن یکی از استان های غربی کشور و دارای 11 فقره سابقه کیفری زیر نظر قرار گرفت و پس از هماهنگی های انجام شده با مقامات قضایی دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی دشتستان انتقال شد.

\n\n

انصاری ادامه داد: متهم در بازجویی ها و تحقیقات تخصصی به عمل آمده و در مواجهه حضوری مالباختگان به بزه انتسابی اقرار کرد.

\n\n

وی اضافه کرد: این با خوراندن مواد بیهوشی به بانوان اقدام به سرقت طلا و جواهرات از آنان و فروش اموال مسروقه به شخصی دیگر می کرد که دراین ارتباط مالخر نیز دستگیر شد.

\n\n

انصاری بیان کرد: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر