دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ برسد به دست فرماندار عسلویه:
فکرشهر: جمعی از معلمان سال های 85 ـ 86 شاغل در عسلویه، با ارسال نامه و مستنداتی به دفتر فکرشهر، نسبت به عملکرد تعاونی مسکن فرهنگیان بخش عسلویه اعتراض کرده و رسیدگی هر چه سریع تر به این وضعیت را خواستار شده اند...
کد خبر: ۱۲۲۹۲
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: جمعی از معلمان سال های 85 ـ 86 شاغل در عسلویه، با ارسال نامه و مستنداتی به دفتر فکرشهر، نسبت به عملکرد تعاونی مسکن فرهنگیان بخش عسلویه اعتراض کرده و رسیدگی هر چه سریع تر به این وضعیت را خواستار شده اند.

\n\n

در این نامه، معلمین تحویل مسکن های قول داده شده یا بازگرداندن مبالغ پرداخی خود را خواستار شده اند.

\n\n

بر اساس نامه ی ارسالی، به نظر می رسد زمین هایی که قرار بوده در اختیار این معلمان قرار گیرد با گذشت بیش از 8 سال، حتی هنوز تغییر کاربری نیز داده نشده است!

\n\n

آنان از فرماندار عسلویه خواسته اند هر چه سریع تر این مشکل فرهنگیان حل شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در بخشی از این نامه امده است:

\n\n

« معذور می داریم ما تعدادی از معلمان شهرستان عسلویه در سال 85، در مورخه 1/3/85 طبق قرارداد تعاونی مسکن فرهنگیان بخش عسلویه، فیش هایی به مبلغ بیست و چهار میلیون ریال از سوی هر معلم، بابت دریافت یک پلاک زمین مسکونی به متراژ 240 متر مربع واریز گردید و طبق قرارداد مقرر گردید زمین ها واقع در بین روستای بستانو و روستای چاه مبارک به فرهنگیان تحویل داده شود.

\n\n

این قرارداد در 15/12/85 منعقد گردید و تعاونی مسکن آموزش و پرورش عسلویه متعهد شد بعد از طی مراحل قانونی سند مالکیت زمین و پلاک کوبی، نسبت به صدور سند ثبتی دائم به نام معلمان اقدام نماید. ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.»

\n\n

در بخش دیگری از نامه آمده است: « مگر الان چند سال نمی شود که ما به شهر و استان خود منتقل شده ایم؟ تکلیف پول ما چه می شود؟ الان اگر همین پول و سودش حساب شود، چقدر می باشد؟
\nکجا رفت این همه پول ها؟ جوابگو کیست؟ آقایان صفایی ،کمالی و حمدی، ریاست آموزش و پرورش و رییس هیات مدیره که امضایتان زیر قرارداد می باشد، چه تصمیمی می خواهید برای این قشر زحمتکش و فرهنگی که باید واقعا به دست این عزیزان بوسه زد و افتخار نمود که با تمام تلاش و سختی های فراوان و دوری راه و زندگی در گرمای طاقت فرسای تابستان و سرمای زمستان در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان و آینده سازان فردا تلاش می کنند، بگیرید؟

\n\n

در بخش دیگری از این نامه خطاب به مسئولین آمده: « تعهد شما تا 5/9/85 بوده. مقصر کیست که الان  بخشداری مجوز تغییر کاربری  نداده؟ اگر تغییر کاربری نمی داد چرا شما از معلمان پول گرفتید و ثبت نام کردید؟»

\n\n

آنان در پایان نامه ی خود فرماندار عسلویه، آقای اسماعیلی را به عنوان نماینده ی دولت تدبیر وامید در شهرستان مخاطب قرار داده و پیگیری این مساله را خواستار شده اند. آنان اقدام سریع برای رسیدن به حق خود یا بازپرداخت پول و سود خود را تقاضا کرده اند.

\n\n

نامه، امضاها، چک ها و فیش های پرداختی، برخی اسامی و البته قراردادها در دفتر فکرشهر موجود و محفوظ می باشد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر