جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۰۹۲
سه‌شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: فرماندهان نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر در آستانه هفته دفاع مقدس با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

به گزارش فکرشهر فکرشهر از صداوسیما، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این دیدار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: یکی از مولفه‌های عزت و اقتدار نظام اسلامی، اقتدار نیرو‌های مسلح است که توانسته حصار‌هایی امن برای ملت باشد.

وی اضافه کرد: نیرو‌های مسلح در زمان جنگ در مقابل تهاجم دشمن با دانش و فداکاری سینه سپر و دشمن را وادار به عقب نشینی کردند و بعد از آن هم با آمادگی کامل و اقتدار مایه آرامش ملت شدند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: امروز برکات نیرو‌های مسلح علاوه بر ملت ایران شامل کشور‌های دیگر نیز شده و علت تهاجم ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون نیرو‌های مسلح است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در استان بوشهر با توجه به مرز طولانی دریایی با بسیاری از کشور‌ها، نگاه طمع و ضد امنیتی وجود دارد، ولی بااقتدار نیرو‌های مسلح و مرزبانی تعرضی صورت نگرفته است.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین در مورد برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: در این برنامه باید آرمان‌های رزمندگان و حماسه دفاع مقدس به نسل جوان نشان داده شود، زیرا دشمنان نظام اسلامی به دنبال انحراف فکری نوجوانان و جوانان هستند.

وی همچنین از اقدامات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای ثبت وصیت نامه و خاطرات رزمندگان و چاپ ۵۲ کتاب قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر