جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر از کشف 193 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ وحید زرین کلاه سه شنبه شب درگفت و گو باایرنا افزود: در جریان این عملیات یک باند فعال توزیع موادمخدر در جنوب و جنوب غرب کشور بطور کامل متلاشی شد.\n\nوی یادآورشد: باند یاد شده سابقه انتقال موادمخدر از استان هرمزگان به فارس و سپس انتقال به استان های بوشهر و خوزستان را دارد.
کد خبر: ۱۲۳۸۱
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر از کشف 193 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ وحید زرین کلاه سه شنبه شب درگفت و گو باایرنا افزود: در جریان این عملیات یک باند فعال توزیع موادمخدر در جنوب و جنوب غرب کشور بطور کامل متلاشی شد.

\n\n

وی یادآورشد: باند یاد شده سابقه انتقال موادمخدر از استان هرمزگان به فارس و سپس انتقال به استان های بوشهر و خوزستان را دارد.

\n\n

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اضافه کرد: در این عملیات باند یاد شده قصد انتقال مواد مخدر از استان فارس به بوشهر داشت که برای تحقق هدف خود مسیر ترانزیت موادمخدر را به استان کهیگیلویه و بویر احمد تغییر داده بودند.

\n\n

زرین کلاه یادآورشد: اعضای این باند با تغییر مسیر ترانزیت قصد فریب پلیس را داشتند که در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به دام افتادند.

\n\n

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در جریان این عملیات 118 کیلوگرم حشیش و 75 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان موادمخدر کشف و ضبط شد.

\n\n

زرین کلاه افزود: در ارتباط با این عملیات یک خودرو توقیف و دو تن از قاچاچیان نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

\n\n

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 175کیلوگرم انواع موادمخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر کشف و ضبط شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر