جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۴۰۷
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار آبفا خواسته به‌حق و بجا اهالی صبور خارگ است که بعد از سال‌ها باید به این خواسته جامعه عمل پوشانده شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم جمیری در حاشیه بازدید وزیر نیرو از جزیره خارگ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما بیان کرد: خدمت مسئولان به مردم وظیفه دینی و کمک به ارتقا نظام اسلامی است.
 
وی افزود: مردمان صبور جزیره خارگ دین خود در هشت سال دفاع مقدس به نظام مقدس اسلامی ایران ادا نموده‌اند و نگذاشتند لحظه‌ای صادرات نفت از این جزیره قطع شود.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره مشکلات مردم خارگ در حوزه آب، گفت: استقرار اداره آب و فاضلاب در این جزیره خواسته به حق و بجا اهالی صبور خارگ است که بعد از سال‌ها باید به این خواسته جامه عمل پوشانده شود.
 
وی افزود: در زمینه برق پایدار نیز جزیره خارگ نیازمند آینده نگری در زمینه تامین نیروگاه است.
 
‎استاندار بوشهر نیز گفت: در تابستان امسال برق پایدار در این جزیره با هم افزایی و همدلی صورت گرفته تامین شد که این هم افزایی در جزیره خارگ با محوریت نماینده دولت و ادارات مرتبط شایسته تقدیر است.
 
‎احمد محمدی زاده افزود: در زمینه آبفا مردم این جزیره سالیان متمادی است که با مشکل مواجه هستند و امیدواریم با حضور وزیر نیرو و راهکار‌های پیشنهادی ارائه شده از سوی کارشناسان خبره استان این مهم به نتیجه برسد.
 
بخشدار ویژه خارگ هم گفت: این جزیره به‌عنوان یکی از مراکز مهم و راهبردی ایران اسلامی بشمار می‌رود که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.
 
محمد رضا دشتی زاده افزود: در حال حاضر شاهد برق پایدار در خارگ هستیم، ولی زیر ساخت برق این جزیره نیازمند توسعه است.
 
به گفته وی، یک نیروگاه ۳۰ مگاواتی در این جزیره در حال راه اندازی است که این طرح نیازمند تزریق اعتبارات به‌صورت مستمر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر