يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: زیان تفسیر قرآن توسط کسانی که تخصص در این امر ندارند بیش از نفع آن است برهمین اساس متولیان مساجد مانع از اقدام این افراد شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت السلام عیسی راستگو در خطبه های نماز جمعه اهرم افزود: ریشه بسیاری از گناهان و بیماری های معنوی زبان انسان است و باید در ماه مبارک رمضان آنگونه که روزه هستیم زبانمان را هم حفظ کرده و به گناه آلوده نکنیم.\n\nوی اظهارداشت: رمضان ماه سوزاندن گناهان است و نه اینکه خدایی ناکرده برعکس شود و گناهان ، ثواب های ما را بسوزاند.
کد خبر: ۱۲۴۴۱
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: زیان تفسیر قرآن توسط کسانی که تخصص در این امر ندارند بیش از نفع آن است برهمین اساس متولیان مساجد مانع از اقدام این افراد شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت السلام عیسی راستگو در خطبه های نماز جمعه اهرم افزود: ریشه بسیاری از گناهان و بیماری های معنوی زبان انسان است و باید در ماه مبارک رمضان آنگونه که روزه هستیم زبانمان را هم حفظ کرده و به گناه آلوده نکنیم.

\n\n

وی اظهارداشت: رمضان ماه سوزاندن گناهان است و نه اینکه خدایی ناکرده برعکس شود و گناهان ، ثواب های ما را بسوزاند.

\n\n

راستگو یادآورشد: مردم در این ماه تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنند و خدایی ناکرده اگر کسی در اماکن عمومی اقدام به روزه خواری کرد به او تذکر دهند.

\n\n

راستگو از مردم خواست تا حرمت ماه مبارک رمضان در فضای جامعه اسلامی حفظ کنند.

\n\n

وی از حضور هوشمندانه مردم در آیین تشییع شهدای غواص تقدیر کرد.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر