دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دبیری جشنواره هفته فرهنگی هنری استان های ساحلی جنوب کشور در کویت به بوشهر رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور برگزاری هفته فرهنگی استان های ساحلی جنوب کشور در کویت دبیرخانه این جشنواره در بوشهر تشکیل می شود.\n\nوی در ارتباط با اهمیت برگزاری جشنواره یاد شده گفت: با توجه به سکونت ایرانیان زیادی در کشور کویت و فاصله گرفتن آنها از فرهنگ و هنر ایرانی برگزاری چنین جشنواره هایی برای معرفی فرهنگ و هنر ایرانی در کویت ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۲۴۶۱
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دبیری جشنواره هفته فرهنگی هنری استان های ساحلی جنوب کشور در کویت به بوشهر رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور برگزاری هفته فرهنگی استان های ساحلی جنوب کشور در کویت دبیرخانه این جشنواره در بوشهر تشکیل می شود.

\n\n

وی در ارتباط با اهمیت برگزاری جشنواره یاد شده گفت: با توجه به سکونت ایرانیان زیادی در کشور کویت و فاصله گرفتن آنها از فرهنگ و هنر ایرانی برگزاری چنین جشنواره هایی برای معرفی فرهنگ و هنر ایرانی در کویت ضرورت دارد.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری استان های ساحلی کشور در کویت شرایط را برای ارایه ظرفیت های هنری و فرهنگی استان های ساحلی جنوب در این کشور همسایه فراهم می کند.

\n\n

وی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان زمینه برگزاری جشنواره هفته فرهنگی هنری استان های ساحلی جنوب کشور در کویت را فراهم می کنند.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: پس از فراهم شدن زمینه های لازم و همچنین صدور مجوز هنرمندان انتخاب شده برای حضور در جشنواره از سوی معاونت حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای زمان برگزاری جشنواره یاد شده تصمیم گیری خواهد شد.

\n\n

ماحوزی ادامه داد: برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری استان های ساحلی جنوب کشور در قالب استان های عضو منطقه هشت وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشورهای جیبوتی، امارات، تاجیکستان و اتیوپی در دستور کار قرار دارد.

\n\n

وی با اشاره به دیگر مصوبه نشست مدیران کل منطقه هشت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری وحدت اسلامی نیز در استان سیستان و بلوچستان تشکیل خواهد شد.

\n\n

استان های منطقه هشتم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، منطقه آزد قشم و بوشهر با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر