دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار جدید جم گفت: شهرستان جم در استان جایگاه والایی دارد و امیدوارم مردم و شوراهای اسلامی مرا به عنوان شهروند افتخاری خود قبول کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله نوروزی پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار جم اظهار داشت: در مدیریت شهرستان، با همه گروه‌ها تعامل خواهم داشت و از همه پتانسیل‌های شهرستان استفاده خواهم کرد.\n\nوی با بیان اینکه با دغدغه‌های مردم شهرستان جم آشنا هستم، تصریح کرد: همگام، همدل و همراه با همه اقشار شهرستان به سمت پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر شهرستان حرکت می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۴۸۵
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷

فکرشهر: فرماندار جدید جم گفت: شهرستان جم در استان جایگاه والایی دارد و امیدوارم مردم و شوراهای اسلامی مرا به عنوان شهروند افتخاری خود قبول کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله نوروزی پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار جم اظهار داشت: در مدیریت شهرستان، با همه گروه‌ها تعامل خواهم داشت و از همه پتانسیل‌های شهرستان استفاده خواهم کرد.

\n\n

وی با بیان اینکه با دغدغه‌های مردم شهرستان جم آشنا هستم، تصریح کرد: همگام، همدل و همراه با همه اقشار شهرستان به سمت پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر شهرستان حرکت می‌کنیم.

\n\n

نوروزی گفت: شهرستان جم در استان جایگاه والایی دارد و امیدوارم مردم و شوراهای اسلامی مرا به عنوان شهروند افتخاری خود قبول کنند.

\n\n

وی بیان داشت: اوضاع شهرستان جم را رصد کرده‌ام و آشنایی با این شهرستان دارم و از همه توانمندی و ظرفیت موجود برای اعتلای این شهرستان در تمام عرصه‌ها بهره می‌برم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

\n\n

فرماندار جم خاطر نشان کرد: شهرستان جم به مهد علم و فرهنگ مشهور است و زادگاه عالمان بزرگی همچون فاضل جمی است.

\n\n

نوروزی گفت: امیدوار هستم که با همکاری و همراهی همه مردم و مسئولان شاهد پیشرفت شهرستان جم در تمام عرصه‌ها باشیم و رضایتمندی شهروندان را شاهد باشیم.

\n\n

در این مراسم از زحمات عبدالله نادری تجلیل شد و فتح‌الله نوروزی به عنوان فرماندار جدید جم معرفی شد.

\n\n

لازم به ذکر است که عبدالله نادری (فرماندار سابق جم) نیز به عنوان فرماندار شهرستان عسلویه معرفی شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر