دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: باید نسبت به خارگ نگاه خاص و ویژه ای شود چراکه مشکلات ساکنان این جزیره استراتژیک مانند دیگر نقاط استان نیست و نیاز به تدابیر ویژه دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات جزیره خارک افزود: حل مشکلات ساکنان جزیره خارگ در ابعاد گوناگون عمرانی، درمانی، بیمه ای، ورزشی، آب و گاز رسانی، آموزشی، صیادی و دیگر زمینه ها مورد توجه و در اولویت برنامه های کاری مسوولان استان بوشهر قرار دارد.\n\nوی یادآورشد: بخشی از مشکلات ساکنان جزیره خارگ برطرف شده و بخشی دیگر هم که انتظاربه حق مردم است باید با سرعت بیشتری اجرا شود.
کد خبر: ۱۲۴۹۳
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: باید نسبت به خارگ نگاه خاص و ویژه ای شود چراکه مشکلات ساکنان این جزیره استراتژیک مانند دیگر نقاط استان نیست و نیاز به تدابیر ویژه دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات جزیره خارک افزود: حل مشکلات ساکنان جزیره خارگ در ابعاد گوناگون عمرانی، درمانی، بیمه ای، ورزشی، آب و گاز رسانی، آموزشی، صیادی و دیگر زمینه ها مورد توجه و در اولویت برنامه های کاری مسوولان استان بوشهر قرار دارد.

\n\n

وی یادآورشد: بخشی از مشکلات ساکنان جزیره خارگ برطرف شده و بخشی دیگر هم که انتظاربه حق مردم است باید با سرعت بیشتری اجرا شود.

\n\n

استاندار بوشهر اضافه کرد: یکی از مهم ترین راههای حل مشکلات ایجاد فضای تعامل و همدلی است که این مهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

\n\n

سالاری، افزود: تاکنون فضای تعامل و همدلی در خارگ حاکم بوده است ولی برخی از محدودیت ها در ارایه خدمات رسانی به مردم طبق قانون و مقررات باید برداشته شود.

\n\n

وی، با تاکید بر افزایش پیوند مسوولان بخش های مختلف ادارات، شرکت ها و سازمان های مستقر درخارگ با مردم یادآورشد:پیوند اجتماعی با مردم، رسالت و وظیفه مهم مسوولان فعال در یک منطقه است که این مهم باید به جد در دستور کار قرار بگیرد.

\n\n

استاندار بوشهر اضافه کرد: هیچکس نمی تواند برای خدمت به مردم برآنان منت بگذارد چراکه وظیفه همه مسئولان رفع مشکلات مردم است و هرکس نمی تواند دراین مسیر گام بردارد شفاف بگوید نمی تواند.

\n\n

وی گفت: برای حل مشکلات مردم معطل کسی که تمایل به همکاری ندارد نمی مانیم چراکه خود را موظف به حل مشکلات مردم می دانیم.

\n\n

وی افزود: در بسیاری از موارد دعوت برای مشارکت در حل مشکلات برای توسعه تعامل و همدلی است وگرنه با ظرفیت های استانی مشکلات قابل حل و فصل و سطح خدمات خارگ قابل ارتقا است و این را وظیفه خود می دانیم.

\n\n

سالاری با بیان اینکه خدمت مطلوب بدون منت به مردم وظیفه و رسالت مهم مسوولان است افزود: برای خدمات رسانی به مردم هیچ محدویتی نباید وجود داشته باشد و طبق قانون و مقررات باید این مهم مورد توجه قرار بگیرد.

\n\n

استاندار بوشهر اضافه کرد: محدودیت های خدمات رسانی به مردم در خارگ رفع می شود تا ساکنان این جزیره استراتژیک در رفاه و آسایش باشند .

\n\n

وی اظهارداشت:باتوجه به اینکه پیمانکار ساخت اسکله صیادی انتخاب شده عملیات اجرایی ترمیم اسکله صیادی خارگ بزودی آغاز می شود.

\n\n

استاندار بوشهر با تاکید بر حل مشکلات درمانی جزیره خارگ تصریح کرد: بالگرد اعزام بیماران، اورژانس هوایی خارگ باید بصورت پایدارتر و در صورت عدم آمادگی صنعت نفت برای ادامه همکاری توسط دانشگاه علوم پزشکی و بیمه تامین اجتماعی بصورت مشترک خدمات رسانی کنند.

\n\n

وی افزود:در راستای تامین فضای لازم برای ورزش بانوان روند اجرایی سالن ورزشی ویژه بانوان خارگ سرعت بخشی خواهد شد و ساخت استخر نیز دراین جزیره پس از مکان یابی اجرایی می شود.

\n\n

استاندار بوشهرگفت: با برنامه ریزی انجام شده دو کشتی مسافری دیگر برای جابجایی اهالی جزیره خارگ در مسیرهای بوشهر وگناوه به شناور فعلی افزوده می شود و هزینه رفت و آمد اهالی جزیره خارگ باید با تخفیف ادامه یابد.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر