جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۰۲۷
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: مراسم گرامیداشت روشندلان به مناسبت روز جهانی «عصای سفید» در بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر یکشنبه‌شب در این مراسم ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید به روشندلان گفت: روشندلان جامعه نیاز به توجه دارند که جنس این توجه از نوع دلسوزی و ترحم نیست.

مسعود ابراهیمی خاطرنشان کرد: نیاز روشندلان از نوع درک و فهم روشندلان است و همه مسئولین می‌بایست توجه ویژه ای به مسئله روشندلان داشته باشند.

وی افزود: واقعیت روشندلان کنش متقابل بین جامعه و فرد روشندل است و در این خصوص هر دو باید ایفاگر نقش باشند زیرا برخورداری از مواهب حیات، حق تمام انسان‌ها بویژه روشندلان تلقی می‌شود و جوامع می‌بایست در راه تحقق آن تلاش کنند.

لزوم تأمین رفاه و آسایش روشندلان

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر با تأکید بر لزوم احترام به حقوق تمامی معلولین جسمی، به‌ویژه روشندلان، فعالیت روشندلان را در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری و … نشانه‌ی توانمندی این عزیزان دانست.

آرزو منوچهری تصریح کرد: نابینایان با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر ثابت کرده اند که نابینایی نمی‌تواند مانع حضورشان در صحنه‌های مختلف اجتماعی باشد.

وی اظهار امیدواری کرد برای تأمین رفاه و آسایش این قشر از افراد جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و در این خصوص اقدامات و تلاش‌های خود را گسترش خواهیم داد.

در این مراسم از از مریم تمیمی به دلیل پیشتازی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی با اهدا گل و لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر