جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۰۶۸
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های آموزشی، گفت: تعداد بالای مدارس تخریبی در استان بوشهر پذیرفتنی نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در دیدار با مدیران آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: سوادآموزی قدم آغازین رشد فزاینده پیشرفت و تولید نیروی انسانی توانمند است.

وی با تاکید بر سرمایه گذاری مناسب بر آموزش و پرورش و توسعه سوادآموزی در سطح عمیق اضافه کرد: باید کاری کنیم که آموزش و پرورش استان الگو و تعیین کننده برای کل کشور باشد.

امام جمعه بوشهر افزود: اگر می‌خواهیم استانی قوی، پیشرفته و کشوری توسعه یافته داشته باشیم باید به آموزش و پرورش خیلی بیشتر از اینها توجه کنیم و شاهد گسترش دانش در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه تعداد بالای مدارس تخریبی در استان بوشهر پذیرفتنی نیست تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه و تمدن آفرینی باید زیرساخت‌های آموزشی توسعه یافته و بهترین مدارس ساخته شوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: علاوه بر ساخت مدارس جدید و نوسازی مدارس تخریبی استان، باید مدارس نیروگاه اتمی، مدارس نفت، مدارس گاز و پتروشیمی و… نیز در استان بوشهر ساخته شود.

وی تاکید کرد: باید در استان بوشهر زمینه رشد دانشمندان فراهم شود و این کار با حمایت ویژه از آموزش و پرورش محقق می‌شود و زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات باید تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه استعدادهای بسیار خوبی در شهرها و روستاهای استان وجود دارد گفت: باید زمینه رشد این استعدادها در استان فراهم شود و حمایت لازم از این استعدادها صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر