دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۱۷۵
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: اسناد مالکیت به عنوان یکی از خواسته‌های اهالی بومی جزیره خارگ است که امیدواریم در این دولت این خواسته به سرانجام برسد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد رضا دشتی زاده عصر سه‌شنبه در بازدید وزیر کشور از جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ یک منطقه چند وجهی در حوزه‌ای مختلف اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و.. است که به عنوان یکی از مناطق حیاتی ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: اهالی صبور و مقاوم جزیره خارگ مردمانی ولایت مدار و بصیر هستند و در تمامی دوران نقش آفرینی و ولایت مداری خود را ثابت کرده‌اند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: مردمان صبور این جزیره شایسته دریافت بهترین خدمات هستند و در دولت مردمی سیزدهم خدمات رسانی تمامی اقشار سر لوحه امور نمایندگان مردم در دولت خدمتگذار است که در این راستا خدمات شایسته ای به اهالی ارائه می‌گردد و خواست تمامی مسئولان تداوم و افزایش خدمات است.

دشتی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: تاکنون مکاتبات متعددی در زمینه اسناد مالکیت به عنوان یکی از خواسته‌های اهالی بومی این منطقه صورت گرفته و امیدواریم در این دولت این خواسته به سرانجام برسد.

وی گفت: این جزیره به همت والای مردمان غیور، نیروهای سرافراز امنیتی، انتظامی، سپاه و بسیج همیشه قهرمان دارای شاخص‌های بالا در حوزه امنیتی است که امنیت و آسایش امروز را مدیون خون پاک شهدای آرمیده در خاک پاک خارگ هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر