پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار جم گفت: تسریع در اجرای طرح انتقال آب شیرین و آبخیزداری جم مورد تاکید است و این پروژه‌ها به زودی تکمیل می‌‌شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله نوروزی ظهر امروز در نشست با مدیران ادارات آبفا روستایی و شهری با اشاره به دغدغه‌های مهم مردم در این حوزه اظهار داشت: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های آب و راه شهرستان به سطح مطلوب برسد.
کد خبر: ۱۲۵۲۱
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: فرماندار جم گفت: تسریع در اجرای طرح انتقال آب شیرین و آبخیزداری جم مورد تاکید است و این پروژه‌ها به زودی تکمیل می‌‌شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله نوروزی ظهر امروز در نشست با مدیران ادارات آبفا روستایی و شهری با اشاره به دغدغه‌های مهم مردم در این حوزه اظهار داشت: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های آب و راه شهرستان به سطح مطلوب برسد.

\n\n

وی با اشاره به فصل تابستان و لزوم عبور از شرایط بحرانی در حوزه آب افزود: در حوزه آب شهرستان در سال گذشته اقدامات بسیار موثری انجام شده است و لازم است با استمرار تلاش‌ها، شرایط را برای تامین آب شرب مردم به ویژه مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند فراهم کنیم.

\n\n

نوروزی یادآور شد: برخی روستاهای شهرستان با مشکلات بیشتری در حوزه تامین آب مواجه هستند و لازم است اقدامات جدی‌تری برای رفع مشکلات این روستاها اتخاذ شود.

\n\n

وی تصریح کرد: با تمام توان برای تامین مناسب آب شرب مردم در فصل تابستان تلاش خواهیم کرد و مدیران آب شهرستان نیز در این زمینه تمام تلاش و همت خود را به کار خواهند بست.

\n\n

نوروزی برنامه‌ریزی برای مدیریت تامین آب در فصل تابستان را مهم و حیاتی توصیف کرد و بر ضرورت اتمام هرچه سریع‌تر طرح انتقال آب شیرین به جم و نیز آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ آبخیزداری تاکید کرد.

\n\n

فرماندار جم گفت: کیفیت بخشیدن به پروژه‌های مختلف و تسریع در تکمیل این پروژه‌ها باید در دستور کار باشد و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر