جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ با خبر انتقال معاونت سیاسی دشتستان به یکی از شهرستان ها؛
فکرشهر: درحالی که تنها دو روز به پایان مهلت قانونی وزارت کشور برای استعفا یا انتقال نیروهای این وزارت خانه جهت حضور در انتخابات مجلس باقی مانده، گمانه زنی های بسیاری پیرامون کاندیداهای احتمالی حوزه...
کد خبر: ۱۲۵۲۳
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: درحالی که تنها دو روز به پایان مهلت قانونی وزارت کشور برای استعفا یا انتقال نیروهای این وزارت خانه جهت حضور در انتخابات مجلس باقی مانده، گمانه زنی های بسیاری پیرامون کاندیداهای احتمالی حوزه دشتستان صورت می گیرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، یکی از کاندیدایی که احتمال حضورش در انتخابات مجلس قوت گرفته، عادل دهدشتی، معاونت سیاسی - اجتماعی فرمانداری دشتستان می باشد.

\n\n

طبق شنیده ها وی که با استقبال عمومی جوانان و حامیان دولت روبرو شده، در گفتگو با افراد مختلف نیز این موضوع را رد نکرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، با جابجایی دهدشتی به یکی از شهرستان های دیگر استان، نیاز به استعفای وی وجود ندارد و منع قانونی دهدشتی جهت شرکت در انتخابات دشتستان برطرف می شود.

\n\n

پیش از این نیز، دکتر عادل دهدشتی گفته بود در صورت کاندیداتوری محمدباقر سعادت جهت جلوگیری از هرگونه شائبه - به جهت نسبت فامیلی با وی - از حوزه فرمانداری دشتستان استعفا خواهد داد.
\nدکتر دهدشتی از اردیبهشت ۹۳ سمت معاونت سیاسی - اجتماعی فرمانداری دشتستان را عهده دار شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر