پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۳۱۰
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۰

فکرشهر: امام جمعه خارگ با بیان اینکه در اتفاقات اخیر دانش‌آموزان و مدارس مورد طمع دشمنان قرار گرفتند، گفت: روشنگری‌هایی از پشت‌ پرده اغتشاشات اخیر در تمامی مدارس جزیره انجام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام موسی کمالی ظهر پنج شنبه در نشست هماهنگی یوم الله ۱۳ آبان در جزیره خارگ اظهار داشت: ۱۳ آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و فساد رژیم ستمشاهی و دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۵۷ است.

وی با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیر دانش‌آموزان و مدارس مورد طمع دشمنان قرار گرفتند، افزود: می‌طلبد که روشنگری‌هایی از پشت‌پرده اغتشاشات اخیر در تمامی مدارس جزیره انجام شود.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: مراسم ۱۳ آبان امسال از اهمیت مضاعفی در این جزیره راهبردی برخوردار است، چون دشمن همیشه نگاهش به این جزیره مهم و راهبردی بوده است، امیدوارم امسال برنامه باشکوه‌تری نسبت به سالیان گذشته در جزیره خارگ برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر