جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۳۱۸
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: مدیر اربعین ستاد عتبات عالیات کشور گفت: امسال بیش از ۳.۳ میلیون زائر ایرانی در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید افضلی عصر پنج شنبه در همایش منطقه‌ای تجلیل از مدیران اجرایی موکب‌های استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و کمیته‌های اربعین حسینی، پیاده‌روی اربعین حسینی در سال جاری را باشکوه اعلام کرد و افزود: از ایران بیش از ۳.۳ میلیون زائر در این حماسه حضور داشتند

مدیر اربعین ستاد عتبات عالیات کشور افزود: به این تعداد زائر در کنار موکب‌داران عراقی، در ایام پیاده روی اربعین حسینی خدمت‌رسانی شد.

وی گفت: در راستای خدمت رسانی به زائران حسینی در اربعین امسال یک‌هزار و ۸۳۲ موکب از جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به زائران حسینی فعالیت داشتند.

وی با برشمردن خدمات‌رسانی خادمان حرم حسینی به زائران یادآور شد: موکب‌ها در ایام اربعین حسینی ضمن اسکان ۲۷ میلیون زائر بیش از ۱۰۶ میلیون پرس غذا در ۳ وعده ارائه کردند.

مدیر اربعین ستاد عتبات عالیات کشور گفت: مشکل خاصی در ارائه خدمات در زمان بازگشت زائران از عراق به ایران وجود نداشت و برگشت نیز به خوبی انجام شد.

افضلی اضافه کرد: با توجه به این میزان خدمات باکیفیت موکب‌داران به زائران، تجلیل از آنان به‌صورت منطقه‌ای و در ۱۰ منطقه از ستادهای استانی تجلیل می‌شود که در همین راستا بوشهر میزبان خادمان ۳ استان فارس، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر