جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از کشف کالاهای قاچاق دپو شده به ارزش 800 میلیون ریال در دشتی خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رهام رضایی صبح امروز در جمع فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی دشتی اظهار داشت: در پی کسب گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یک نفر در امر قاچاق کالا فعالیت دارد و انواع کالاهای قاچاق را در منزلی واقع دریکی از محلات بخش کاکی دپو کرده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۵۳۷
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از کشف کالاهای قاچاق دپو شده به ارزش 800 میلیون ریال در دشتی خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رهام رضایی صبح امروز در جمع فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی دشتی اظهار داشت: در پی کسب گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یک نفر در امر قاچاق کالا فعالیت دارد و انواع کالاهای قاچاق را در منزلی واقع دریکی از محلات بخش کاکی دپو کرده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

\n\n

فرمانده انتظامی دشتی یادآور شد: مأموران پس از اطمینان یافتن از صحت خبر و پس از هماهنگی با دادستان شهرستان و اخذ حکم بازرسی از منزل نامبرده، به محل موردنظر مراجعه و پس از رعایت حقوق شهروندی از منزل بازرسی به عمل آوردند.

\n\n

وی افزود: در نتیجه این بازرسی انواع لامپ خارجی، رانی، مانجو و نوشابه میراندا، روغن‌زیتون، یونیکا، دلستر، شانی، روغن جولون جاردن، کمپوت هفت میوه، نوشابه انرژی‌زا، سس فلفل بزرگ، عسل شیشه‌ای نیم کیلویی، آناناس، مایع خوشبوکننده لباس دو لیتری، صابون قالبی و چای خارجی قاچاق کشف و در این زمینه یک نفر متهم دستگیر شد.

\n\n

رضایی تأکید کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را پیرامون این موضوع از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر