سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۳۷۴
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سالن، فضاهای ورزشی و تالارهای ادارات استان بوشهر برای برگزاری مراسم و جشن‌های ازدواج جوانان اختصاص می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، کمال صالح احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تسهیل در ازدواج جوانان به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است و طرح‌ها و برنامه‌های مختلف و متنوعی را در این زمینه در سطح استان بوشهر خواهیم داشت.

وی تأمین مکان مناسب برای برگزاری مراسم ازدواج جوانان را یکی از برنامه‌های مهم عنوان کرد و افزود: برای برگزاری مراسم ازدواج جوانان برنامه‌ریزی شده تا فضاهای مناسب در دستگاه‌های اجرایی در این زمینه در اختیار جوانان قرار گیرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: در همین راستا دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مکلف هستند ۲۰ درصد از فضای سالن‌ها، تالار، مکان‌های ورزشی و فرهنگی را برای برگزاری مراسم ازدواج به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار دهند.

وی از برگزاری ۳۰۰ برنامه در هفته تربیت‌بدنی و ورزش در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طی نیمه نخست امسال هزار و ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شده است.

صالح احمدی با اشاره به راه‌اندازی و تجهیز ۲۵ خانه ورزش در روستاهای استان بوشهر در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: ۳.۷ میلیارد ریال اعتبار برای تحقق این مهم تخصیص یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر