دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۷۴۶
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۴۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده و ۴۰ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر ۴۸ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند که خوشبختانه هیچ‌کدام از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری نیستند.

دکتر ملکی زاده از تداوم روزهای بدون فوتی کرونا خبر داد و افزود: تعداد جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۲ هزار و ۲۳۰ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر تعداد کل مبتلایان را ۱۰۸ هزار و ۶۳۶ نفر عنوان کرد.

آخرین آمار کرونا در کشور، 4 آبان 1401

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۷۰ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه چهار بیمار نیز جان باختند.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۴ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۵۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۳۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۸۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۸۰۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۸۱۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۱۲۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۷۴۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۲۹۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر نیز چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر