جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل زندان‌های استان بوشهر گفت: زندان برازجان در تامین آب مشکل اساسی دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا حیدری در آیین افتتاح اردوگاه کاردرمانی زندانیان استان بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: شهید بهشتی و یاران وفادارش در راه اسلام به شهادت رسیدند و باید از رهروان ایشان باشیم.\n\nوی با بیان اینکه مجازات حبس بر عهده سازمان زندان‌هاست افزود: در اجرای عدالت این ماموریت بر عهده سازمان زندان‌هاست و این سازمان برنامه‌های محوری را سیاست‌گذاری کرده که اصلاح و تربیت از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.
کد خبر: ۱۲۵۸۴
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۸

فکرشهر: مدیر کل زندان‌های استان بوشهر گفت: زندان برازجان در تامین آب مشکل اساسی دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا حیدری در آیین افتتاح اردوگاه کاردرمانی زندانیان استان بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: شهید بهشتی و یاران وفادارش در راه اسلام به شهادت رسیدند و باید از رهروان ایشان باشیم.

\n\n

وی با بیان اینکه مجازات حبس بر عهده سازمان زندان‌هاست افزود: در اجرای عدالت این ماموریت بر عهده سازمان زندان‌هاست و این سازمان برنامه‌های محوری را سیاست‌گذاری کرده که اصلاح و تربیت از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

\n\n

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: بحث تفکیک و جداسازی زندانیان و طبقه‌بندی آنها امری مهم است که به ویژه در زمینه جداسازی زندانیان مواد مخدر از سایر زندانیان تاکید زیادی شده است.

\n\n

حیدری تصریح کرد: حتما باید مجرمان و زندانیان مواد مخدر از سایر جرایم تفکیک شوند تا آثار سوء این دسته از زندانیان بر بقیه زندانیان تاثیرگذار نباشد.

\n\n

وی گفت: راه‌اندازی این اردوگاه در واقع دکمک بسیار زیادی به سازمان زندان‌هاست و با تفکیک زندانیان مواد مخدر سراسر استان و انتقال به این اردوگاه، ظرفیت زندان‌ها نیز متناسب‌تر می‌شود و خدمات‌رسانی بهتر و باکیفیت‌تری می‌توانیم ارائه کنیم.

\n\n

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر اضافه کرد: این اردوگاه با ظرفیت 1000 زندانی تصویب شد که با اعتبارات موجود نمی‌توانستیم این پروژه بزرگ را تکمیل کنیم و اردوگاه کنونی با ظرفیت 300 نفر افتتاح شده و ان‌شاالله با تامین اعتبارات در آینده تکمیل خواهد شد.

\n\n

حیدری یادآور شد: امکانات بسیار خوبی در این اردوگاه فراهم شده و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

وی گفت: بیش از 14 میلیارد ریال برای تکمیل این اردوگاه هزینه کرده‌ایم و سالن‌های ملاقات موقت و سایر امکانات نیز فراهم شده است.

\n\n

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر با بیان اینکه زندان برازجان در تامین آب مشکل اساسی دارد افزود: از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار حمایت و رفع مشکل داریم.

\n\n

حیدری بیان کرد: امروز 300 تخت را افتتاح می‌کنیم و زندانیانی که به این اردوگاه منتقل می‌شوند در واقع زندانیان مواد مخدر و کسانی هستند که محکومیت آنها قطعی شده است.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر