يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حادثه آتش سوزی هفته گذشته اطراف فرودگاه خارگ، باعث نابودی قسمتی از فضای سبز آن شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سایت خارگ خبر در دامه نوشت: چند شب گذشته، بر اثر آتش سوزی، درختان اطراف فنس‌های فرودگاه خارگ طعمه حریق شد. در پی این آتش سوزی، تیم‌های آتش‌نشانی و HSE شرکت نفت، به این منطقه اعزام شدند و موفق شدند پس از چندین ساعت تلاش، این آتش سوزی را مهار کنند.\n\nاما اکنون، پس از گذشت چند روز از این حادثه، میزان خسارات وارده در این حادثه تا حدودی مشخص شده است.
کد خبر: ۱۲۵۸۶
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: حادثه آتش سوزی هفته گذشته اطراف فرودگاه خارگ، باعث نابودی قسمتی از فضای سبز آن شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سایت خارگ خبر در دامه نوشت: چند شب گذشته، بر اثر آتش سوزی، درختان اطراف فنس‌های فرودگاه خارگ طعمه حریق شد. در پی این آتش سوزی، تیم‌های آتش‌نشانی و HSE شرکت نفت، به این منطقه اعزام شدند و موفق شدند پس از چندین ساعت تلاش، این آتش سوزی را مهار کنند.

\n\n

اما اکنون، پس از گذشت چند روز از این حادثه، میزان خسارات وارده در این حادثه تا حدودی مشخص شده است.

\n\n

مهدی باقری رئیس شورای اسلامی شهر نیز اظهار کرد: علت حادثه و میزان دقیق خسارات هنوز در دست بررسی است. البته در همان ساعات اولیه حادثه، شخصاً به محل حادثه مراجعه کردم و پس از بررسی‌های میدانی، مشخص شد که علت حادثه، انفجار مواد محترقه بوده است و در این حادثه، قسمتی فضای سبز اطراف فرودگاه از بین رفته و طعمه حریق شده است و قطعاً بررسی‌های بیشتری در این زمینه انجام خواهیم داد.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر