جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۸۶۵
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بی‌تردید جنایت کور، خونین و ضد انسانی کشتار مردم بیگناه در شاهچراغ بار دیگر چهره پلید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و مدعیان حقوق بشر، مخالفان نظام مقدس اسلامی و حامیان جهان خوار آن‌ها را بیش از پیش نمایان کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت کشتار مردم بیگناه در شاهچراغ شیراز اعلام کرد: این حادثه خونین ثابت کرد اگر در مملکت امنیت و آرامش نباشد  اغتشاش و آشوب جامعه را دچار چالش می‌کند.

وی بیان کرد: نبود امنیت و آرامش فضا را برای انجام اقدامات تروریستی دشمنان فراهم و مردم عزیز را گرفتار حوادث تلخ و جنایت بار می کند.

صفایی بوشهری ادامه داد: در این اقدام تروریستی که منجر به شهادت بانوان شده و کودکان عزیزی به تیر بیگانه پرستان به شدت مجروح شدند آیا مدعیان حقوق بانوان،کودکان و همچنین مردان سخنی به میان آورده اند بی شک آنان نیز هم اندیشان و هم رفتار آنان می‌باشند. 

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: باید دانست جهان استکبار در یک جنگ ترکیبی رسانه ای، آشوب اجتماعی و صنفی، ترور و آدم کشی در اندیشه تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای ملی و فرا ملی، جلوگیری از پیشرفت ایران، تجزیه و در نهایت تخریب انقلاب شکوهمند ایران هستند و مردم ایران اسلامی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب همچون سالیان دفاع مقدس در قبال این تهاجم نیز پیروز و سربلند خواهند بود.

وی در این پیام  بار دیگر این فاجعه غم‌انگیز را  به حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و خانواده‌های محترم آن شهدا و مردم استان فارس به ویژه شهر شیراز تسلیت عرض کرده و از خداوند علو درجه شهدا و سلامت و صحت مجروحان مسألت نمود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر