يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۲۶۲۸۹
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: در مورد ارتباط فکری و غفوری حرف و حدیث‌هایی وجود داشته ولی حالا روایتی از یکی از بازیکنان آن زمان مطرح شده که می‌گوید فکری دستور جدایی غفوری را وتو کرده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایلنا، محمود فکری دوران پر فراز و نشیبی در استقلال داشت و حواشی زیادی هم پیرامون وی شکل گرفت که از جمله آن شایعه درگیری فیزیکی او با وریا غفوری بوده است. وریا غفوری که کاپیتان استقلال بود محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم دارد و شایعه اختلاف این دو یکی از دلایلی بود که بخشی از هواداران علیه فکری موضع گیری کنند. با این حال وریا تا پایان دوره فکری در استقلال ماند و حالا یکی از بازیکنان آن دوره می‌گوید فکری حتی بابت کنار گذاشتن وریا تحت فشار بوده است.

بابک مرادی، هافبک وقت استقلال اخیراً در گفتگویی در این خصوص اظهار داشت:‌ من از نزدیک می‌دیدم خیلی اتفاقات می‌افتاد. مثلا یکی از برنامه‌هایشان را با قاطعیت می‌گویم این بود که وریا غفوری را کامل کنار بگذارند. آمدند یک سناریو چیدند که ما فکری را می‌خواهیم بسوزانیم و به فکری می‌گفتند باید وریا غفوری را کنار بگذاری و هواداران به تو حمله کنند که تو را هم کنار بگذاریم که فکری هم پای وریا بسوزد ولی این اتفاق رخ نداد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر