دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
کد خبر: ۱۲۶۶۰۳
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از شناسایی و دستگیری عامل تیر اندازی که منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان شهر نخل تقی شده بود خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ حسین خواجه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی و شلیک چند گلوله به سمت یکی از شهروندان در شهر نخل تقی، شناسایی و دستگیری این فرد هنجار شکن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن متهم قبل از رسیدن مأموران انتظامی به محل، افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی هویت متهم را شناسایی و محل اختفای آن را در کمتر ۳ ساعت شناسایی و محاصره نموده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ادامه داد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف مورد استفاده در تیراندازی و تعداد ۴۷ فشنگ مربوطه کشف کردند.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی با فرد مضروب عنوان کرده، بیان داشت: متهم در راستای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ خواجه با اشاره به اینکه فرد مجروح شده به بیمارستان منتقل شده و حال وی مساعد است، گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر