پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۸۸۷
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: وضعیت موجود اسکله صیادی جزیره خارگ نیاز به ساماندهی و زیباسازی دارد که در همین راستا و با رایزنی صورت گرفته این امر تحقق می یابد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از اسکله صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بندر صیادی خارگی یکی از قدیمی ترین و غنی‌ترین بنادر صیادی کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: وضعیت موجود اسکله صیادی نیاز به ساماندهی و زیباسازی دارد در همین راستا و با رایزنی صورت گرفته این امور با محوریت شهرداری و مدیریت عملیات عمومی و همکاری تعاونی صیادی این موضوع تحقق یابد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: یکی از نیازهای جامعه صیادی وحدت رویه در احداث انبار جایگاه سوخت و ادوات صیادی است، که با همگرایی و هم افزایی صیادان و ظرفیت‌های موجود می‌توان این موضوع را جامه عمل پوشاند.

دشتی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: صیادی یکی از مشاغل دیرینه جزیره خارگ است که از دیرباز دارای اهمیت زیادی بوده است و شایسته است، مسائل و مشکلات و خواسته‌های به حق آنها رسیدگی شود.

بخشدار ویژه خارگ گفت: همواره نگاه دولت در بخش خارگ ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین همه اقشار جامعه بوده است و جامعه صیادی نیز بایستی به پویایی برسند تا از این نعمت خدادادی برای رونق اقتصادی در این بخش استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر