پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۰۷۸
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۱

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: اهالی این شهرستان به مسائل اخلاقی، مذهبی و شرعی توجه ویژه‌ای دارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد غریبی ظهر شنبه در نشست قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان کنگان اظهار داشت: موضوع حجاب از ضروریات یک جامعه محسوب می‌شود و برای دستیابی به اهداف تربیت دینی و توسعه فرهنگ تعالی بخش حجاب، باید دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های مدونی را داشته باشند.

فرماندار کنگان افزود: رعایت و ترویج عفاف و حجاب، یکی از دغدغه‌های امروز جامعه اسلامی به شمار می‌رود و از سوی مقام معظم رهبری بارها مورد تأکید قرار گرفته است.

غریبی با بیان اینکه مردم شهرستان به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند و موضوع عفاف و حجاب رعایت می‌شود که از آنها تشکر می‌کنیم خاطرنشان کرد: موضوع تربیت فرزندان بسیار مهم و اصلی‌ترین محل تربیت خانواده است که اگر کوتاهی صورت گیرد خسارت جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

وی گفت: جنگ امروز جنگی تمام عیار علیه حجاب و عفاف زنان است، امروز خانواده‌ها باید نسبت به این اصول و مبانی اسلام بیشتر پایبندی و توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: اعضای قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان کنگان نسبت به اعلام برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت خود در حوزه عفاف و حجاب اقدام کنند.

فرماندار کنگان یادآور شد: کارگروهی با محوریت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و نمایندگان اعضا عفاف و حجاب شهرستان تشکیل و نسبت به نظارت و بررسی وظایف و عملکرد دستگاه‌ها در این خصوص اقدام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر