دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ در جمع مسئولان شهرستان مطرح شد؛
فکرشهر: مدیر برق شهرستان دشتستان گفت: با توجه به بحران آب و این که مقدار زیادی از برق کشور توسط نیروگاه های برق آبی تامین می شود باید در مصرف دقت شود...
کد خبر: ۱۲۷۱۴
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: مدیر برق شهرستان دشتستان گفت: با توجه به بحران آب و این که مقدار زیادی از برق کشور توسط نیروگاه های برق آبی تامین می شود باید در مصرف دقت شود.

\n\n

به گزارش خبرنگار  فکرشهر، احمد زمانی در جمع مدیران شهرستان افزود: مدیریت مصرف در راستای اقتصاد ملی باید انجام گیرد و با توجه به شرایط منطقه ای ما، باید به این نگاه جدی پرداخته شود.

\n\n

وی با ارائه آماری ادامه داد: 88 هزار مشترک برق در دشتستان وجود دارد که 84 درصد آن را مصارف خانگی و 3.5 درصد را مصارف عمومی به خود اختصاص داده اند.

\n\n

مدیر برق دشتستان اضافه کرد: با این وجود از لحاظ مصرف مشترکین عمومی بالغ بر 8 درصد از مصرف کل برق شهرستان را به خود اختصاص داده اند که جا دارد در آن بازبینی به عمل آید.

\n\n

زمانی ادامه داد: شعار امسال شرکت توزیع تنظیم دمای کولر بر روی درجه 23 تا 25 و بحث روشنایی است که اگر نور لازم درست تنظیم شود و درجه کولر از 18 به 25 برسد 25 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی شده است.

\n\n

وی در پایان گفت: بدهی ادارات دشتستان به اداره برق نزدیک به 6.7 میلیارد تومان است که اگر این میزان پرداخت شود می تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید و امیدواریم با کمک فرماندار شهرستان این مهم برطرف شود تا کار به قطعی برق نکشد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر