جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون صید شیلات استان بوشهر گفت: برای فصل صید میگوی در سال جاری 500 شناور این استان با 10 هزار صیاد مجوز گرفته اند.\n\nعباس آهنگر مقدم افزود: گشت تحقیقاتی شیلات استان بوشهر از 15 تیر دردو نوبت چهار روزه به منظور نظارت و کنترل به دریا اعزام می شوند و در این مدت هیچ شناوری حق تردد در دریا را نخواهد داشت.\n\nوی اضافه کرد: میگوهایی که دراین روزها به بازار استان بوشهر وارد شده توسط شناورهای بی هویت و به صورت قاچاق صید شده است.\n\nآهنگر مقدم ادامه داد: عوامل صید میگوی قاچاق در سطح استان بوشهر شناسایی شده و برخورد شدیدی با آنها صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۲۷۱۸
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۵

فکرشهر: معاون صید شیلات استان بوشهر گفت: برای فصل صید میگوی در سال جاری 500 شناور این استان با 10 هزار صیاد مجوز گرفته اند.

\n\n

عباس آهنگر مقدم افزود: گشت تحقیقاتی شیلات استان بوشهر از 15 تیر دردو نوبت چهار روزه به منظور نظارت و کنترل به دریا اعزام می شوند و در این مدت هیچ شناوری حق تردد در دریا را نخواهد داشت.

\n\n

وی اضافه کرد: میگوهایی که دراین روزها به بازار استان بوشهر وارد شده توسط شناورهای بی هویت و به صورت قاچاق صید شده است.

\n\n

آهنگر مقدم ادامه داد: عوامل صید میگوی قاچاق در سطح استان بوشهر شناسایی شده و برخورد شدیدی با آنها صورت گرفته است.

\n\n

وی درارتباط با میزان تولید میگوی پرورشی دراستان بوشهر گفت: این استان با تولید 70 درصد میگوی کشور رتبه اول تولید این آبزی را در داراست.

\n\n

معاون صید شیلات استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی شده میزان میگو پرورشی تولید استان بوشهر درسال جاری به 17 هزار و 500 تن برسد.

\n\n

آهنگری مقدم افزود: سیاسیت اصلی شیلات استان بوشهر حراست از ذخایر آبزیان دریایی، کنترل و نظارت و جلوگیری از تخلف صید ترال است.

\n\n

دیر به عنوان بزرگترین بندر صیادی جنوب کشور دارای چهار پست اسکله است که 500 قایق، لنج و کشتی در زمینه صیادی و سفاری در آن فعالیت می کنند.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر