دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ایجاد 3 قطب درمانی در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان بهداشتی و درمانی کنگان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در راستای بهبود وضعیت سلامت در جامعه اقدامات ارزشمند و مهمی انجام داده و این مهم موجبات رضایتمندی مردم شده است.\n\nوی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت، علاوه بر افزایش کیفیت خدمات درمانی، موجبات کاهش هزینه‌های درمانی را نیز فراهم کرده که امیدوار هستیم این طرح بزرگ تداوم یابد.
کد خبر: ۱۲۷۲۰
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۴

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ایجاد 3 قطب درمانی در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان بهداشتی و درمانی کنگان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در راستای بهبود وضعیت سلامت در جامعه اقدامات ارزشمند و مهمی انجام داده و این مهم موجبات رضایتمندی مردم شده است.

\n\n

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت، علاوه بر افزایش کیفیت خدمات درمانی، موجبات کاهش هزینه‌های درمانی را نیز فراهم کرده که امیدوار هستیم این طرح بزرگ تداوم یابد.

\n\n

رئیسی تصریح کرد: در تمام شهرستان‌های استان بوشهر در راستای افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی اهتمام می‌ورزیم و برای رضایتمندی جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اقدامات مهم درمانی در کنگان خاطرنشان کرد: با تقویت زیرساخت‌های درمانی در شهرستان کنگان، این شهرستان باید به قطب درمان جنوب استان تبدیل شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیسی از ایجاد 3 قطب درمانی در استان بوشهر خبر داد و گفت: برای دسترسی بهتر و باکیفیت‌تر مردم به خدمات درمانی و بهداشتی، باید سه قطب درمانی در شمال با محوریت گناوه، مرکز با محوریت شهرستان بوشهر، و جنوب با محوریت شهرستان کنگان در استان وجود داشته باشد.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی تجهیزات جدید درمانی در کنگان بیان داشت: راه‌اندازی MRI در شهرستان کنگان که یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI در سطح کشور است تحول در حوزه سلامت جنوب استان ایجاد خواهد کرد که وابستگی درمانی این منطقه را به مرکز استان به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر