شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول اداره ورزش و جوانان بردخون گفت: 12 هیئت ورزشی در بردخون فعالیت دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، یوسف جعفری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی جوانان با تعدادی از مسئولان بردخون  اظهار داشت: جوانان بردخون دارای استعداد و نبوغ سرشاری هستند و باید به خواسته‌ها و مطالبات آنان پاسخی مناسب دهیم.\n\nوی افزود:  18 نفر از وزنه‌برداران بردخون در استان و 6 نفر در کشور صاحب‌مقام و 2 نفر قهرمان کشوری هستند  و تیم والیبال بردخون نیز نایب‌قهرمان شهرستان است که مبلغ 2 میلیون و 350 هزار ریال  به هر هیئت ورزشی کمک کردیم.
کد خبر: ۱۲۷۲۹
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: مسئول اداره ورزش و جوانان بردخون گفت: 12 هیئت ورزشی در بردخون فعالیت دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، یوسف جعفری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی جوانان با تعدادی از مسئولان بردخون  اظهار داشت: جوانان بردخون دارای استعداد و نبوغ سرشاری هستند و باید به خواسته‌ها و مطالبات آنان پاسخی مناسب دهیم.

\n\n

وی افزود:  18 نفر از وزنه‌برداران بردخون در استان و 6 نفر در کشور صاحب‌مقام و 2 نفر قهرمان کشوری هستند  و تیم والیبال بردخون نیز نایب‌قهرمان شهرستان است که مبلغ 2 میلیون و 350 هزار ریال  به هر هیئت ورزشی کمک کردیم.

\n\n

جعفری بیان کرد: اهدای لباس ورزشی معادل 6 میلیون ریال به هر تیم و تقدیم 370 کفش ورزشی به ورزشکاران از دیگر اقدامات بوده است و امسال نیز مبلغ 30 میلیون ریال به هیئت وزنه‌برداری کمک می‌کنیم.

\n\n

جعفری اضافه کرد: وجود 70  رزمی‌کار در بردخون، هیئت وزنه‌برداری و باشگاه بدن‌سازی، انجام مسابقات ورزشی زمینه مناسبی برای گسترش ورزش در این شهر است و بااینکه ساختمان فنی و حرفه‌ای را برای فعالیت وزنه‌برداری آماده کرده‌ایم اما آنان به دنبال بازپس‌گیری و تصاحب آن هستند که موجب دلسردی ورزشکاران  می‌شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، مسئول ورزش و جوانان بردخون بابیان اینکه نشست هم‌اندیشی جوانان برای نخستین بار تشکیل می‌شود، ادامه داد: زمین چمن استادیوم بردخون با مشارکت شورای اسلامی و شهرداری احداث می‌شود اما انتظار داریم فرصتی فراهم شود تا در جمع مردم اقدامات و خواسته‌ها را بیان کنیم.

\n\n

در ادامه تعدادی از جوانان، تشکل‌های غیردولتی و مسئولان هیئت‌های ورزشی فعال پیرامون خواسته‌های جوانان و انتظارات از مسئولان مطالبی بیان کرده و خواستار ادامه این نشست‌ها شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر