پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۵۸۲
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی با اشاره به افت قیمت گوجه‌فرنگی گفت: مشکلات گوجه‌کاران در سطح ملی پیگیری و چاره‌اندیشی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد علی نیکبخت صبح شنبه در جمع کشاورزان دشتستان اظهار داشت: طی یک هفته اخیر مشکلات گوجه‌کاران با جدیت دنبال شده و پیگیری مستمری در این زمینه صورت گرفت.

وی اضافه کرد: به دستور وزیر جهاد کشاورزی امروز یک بازدید میدانی از مزارع گوجه‌فرنگی دشتستان خواهیم داشت تا مسائل و مشکلات را از نزدیک دنبال کنیم.

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور افزود: مهمترین وظیفه جهاد کشاورزی حمایت از تولید و تولیدکننده است و همه ظرفیت‌ها را در این زمینه به کار گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: حق کشاورزان است که محصول آنها بموقع فروش برود. همه این مسائل مربوط به وزارت جهاد کشاورزی به تنهایی نیست و دستگاه‌های مختلف در این زمینه تأثیرگذار هستند.

نیکبخت بیان اینکه با همه توان و ظرفیت از گوجه‌کاران حمایت خواهیم کرد ادامه داد: هیچکس در کشور راضی به ضرر کشاورزان نیست و همه توان خود را در راه حمایت از کشاورزان به کار می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه مشکل گوجه‌کاران در سطح ملی پیگیری و چاره‌اندیشی می‌شود گفت: با هماهنگی میادین تلاش می‌کنیم بازار گوجه‌فرنگی بهبود یابد.

نظرات بینندگان
شهروند جهانگیری
|
-
|
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
بایستی فروش ساماندهی بشه اگر هم دولت سراغ تعرفه نجومی نره و به تعرفه سابق پرسنده کنه مشکلات دست خوده کشاورز حل میشه حداقل ضرری نکن چون هزینه کشت سرسام اوره
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر