دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۵۸۷
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بابیان اینکه ۹۰ درصد استان بوشهر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد گفت: در حال حاضر ۱۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی زاده اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته هفت بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده و هفت نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر ۱۴ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند که خوشبختانه هیچ‌کدام از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری نیستند.

وی از تداوم روزهای بدون فوتی کرونا در استان بوشهر خبر داد و افزود: تعداد جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۲ هزار و ۲۳۱ نفر رسید.

ملکی زاده با بیان اینکه تعداد کل مبتلایان به کرونا در استان بوشهر به ۱۰۸ هزار و ۶۴۴ نفر رسید، گفت: بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی وزارت بهداشت، ۹ شهرستان استان بوشهر در وضعیت آبی یا کم‌خطر و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: در این رنگ‌بندی شهرستان‌های بوشهر، کنگان، عسلویه، دشتستان، دشتی، تنگستان، جم، گناوه و دیلم در استان بوشهر در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر بابیان اینکه تنها شهرستان دیر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است خاطرنشان کرد: هفته گذشته همه شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت آبی بودند.

آمار کرونا در ایران،۲۶ آبان ۱۴۰۱
 

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۵ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه دو بیمار نیز جان خود را به علت این بیماری از دست دادند.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۲۶ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۱۶۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۴۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۳۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۷۴۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۷۸۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۷۶۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۸ هزار و ۲۹۸ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۶۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر