پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های استان بوشهر:
کد خبر: ۱۲۸۲۵۲
دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های استان بوشهر گفت: از ۲۳ تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر، ۱۳ تعاونی فعال و مشغول خدمت‌رسانی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالرشید حسینی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۳ تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر، ۱۳ تعاونی فعال و مشغول خدمت‌رسانی است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های استان بوشهر افزود: در تلاش هستیم تا با همراهی و همدلی سایر تعاونی‌ها، ۱۰ تعاونی دیگر استان را هم فعال و به چرخه خدمت‌رسانی به مردم وارد کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون در ۲۳ تعاونی استان ۴۹۳ هزار نفر عضویت دارند گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته تلاش کردیم تا محدودیت عضویت مراکز شهرستانی و محدودیت فاصله ۳۰ کیلومتری تا ساحل را حذف کنیم و بدین ترتیب تمامی جمعیت استان بتوانند در تعاونی‌های مرزنشینان عضویت داشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های استان بوشهر یادآور شد: کالاهای عرضه شده در تعاونی‌ها با اولویت معیشت مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: تا پایان امسال ۱۵ هزار تن برنج ۱۰ هزار تن شکر و ۱۰ هزار تن روغن از طریق تعاونی مرزنشینان در سراسر استان توزیع خواهد شد.

حسینی پیرامون نگرانی‌های سهامداران این تعاونی در مورد ارزش سهام و اموالشان نیز گفت: کار خوبی که در گذشته صورت گرفته است سودهای حاصل در تعاونی صرف خرید اموال شده و بدین صورت ارزش پولی با بالا رفتن قیمت اموال حفظ شده و هر زمان که تعاونی منحل شود با فروش این اموال هزینه سهام سهامداران هم پرداخت خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر