جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی نخستین پارک و مجموعه ورزشهای آبی این استان با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به نقل از احمد بهروزیان فرد نوشت: این طرح ورزشی درزمینی به مساحت شش هزار متر مربع احداث و با 300 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود.\n\nوی اضافه کرد: 180 میلیارد ریال از اعتبارات این طرح توسط بخش خصوصی و 120 میلیارد ریال آن نیز از طریق تسهیلات بانکی از سوی اداره کل ورزش و جوانان تامین خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۸۴۰
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۲

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی نخستین پارک و مجموعه ورزشهای آبی این استان با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به نقل از احمد بهروزیان فرد نوشت: این طرح ورزشی درزمینی به مساحت شش هزار متر مربع احداث و با 300 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: 180 میلیارد ریال از اعتبارات این طرح توسط بخش خصوصی و 120 میلیارد ریال آن نیز از طریق تسهیلات بانکی از سوی اداره کل ورزش و جوانان تامین خواهد شد.

\n\n

بهروزیان فرد ادامه داد: این طرح در مدت 36 ماه اجرا و بهره برداری و 12 رشته ورزشی از جمله ورزشهای آبی در این مجموعه طراحی شده است.

\n\n

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآورشد: هم اکنون 46 پروژه ورزشی نا تمام در این استان وجود دارد که اداره کل ورزش و جوانان از بخش خصوصی در اتمام این طرح ها دست یاری می طلبد.

\n\n

میگلی نژاد، شهردار بوشهر نیز درآیین آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: برای تشویق بخش خصوصی وسرمایه گذاری آنها درطرح های ورزشی، شهرداری بوشهر تا پایان سال94 عوارض این طرح ها را با 50 درصد تخفیف محاسبه خواهد کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر