جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار کنگان از اجرای 4 پروژه درمانی در کنگان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عباس جمشیدی دوشنبه شب در آیین افتتاح کلینیک تخصصی کوثر در کنگان اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های بهداشت و درمان از مهم‌ترین مطالبات مردم است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.\n\nوی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی و جلب رضایت مردم در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با همکاری همه مردم و مسئولان به نتایج مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۲۸۴۹
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۶

فکرشهر: فرماندار کنگان از اجرای 4 پروژه درمانی در کنگان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عباس جمشیدی دوشنبه شب در آیین افتتاح کلینیک تخصصی کوثر در کنگان اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های بهداشت و درمان از مهم‌ترین مطالبات مردم است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

\n\n

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی و جلب رضایت مردم در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با همکاری همه مردم و مسئولان به نتایج مورد نظر برسیم.

\n\n

فرماندار شهرستان کنگان ضمن بیان چالش‌های گذشته در تعرفه خدمات پزشکی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت جای نگرانی برای پرداخت‌های خارج ازتعرفه مصوب وجود نخواهد داشت.

\n\n

جمشیدی گفت: امیدواریم این کلینیک موجب برقرای آرامش و نظم در حوزه سلامت و درمان در سطح شهرستان و برطرف کردن بخشی از مشکلات درمانی شهرستان خواهد بود.

\n\n

فرماندار کنگان از اجرای 4 پروژه درمانی در کنگان خبر داد و اضافه کرد: توسعه بیمارستان کنگان و اجرای طرح‌های درمانی در این شهرستان به منظور جلب رضایت خاطر مردم انجام می‌شود.

\n\n

وی گفت: این درمانگاه خدمات تخصصی شامل اطفال، داخلی، قلب و زنان و زایمان و ارولوژی و ارتوپدی با تعرفه دولتی ارائه خواهد کرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس بیمارستان کنگان نیز بیان کرد: افتتاح کلینیک تخصصی کوثر در راستای افزایش رضایتمندی مردم و ارتقا کیفیت خدمات درمانی و درمانگاه‌های تخصصی است.

\n\n

عباس راستگو این افتتاح را تحقق بخش کوچکی از انتظارات مردم برشمرد و افزود: افتتاح پروژه‌های درمانی نظیر درمانگاه تخصصی کوثر نتیجه همدلی و همراهی مردم و مسئولین است.

\n\n

وی یادآور شد: درمانگاه تخصصی کوثر با دارا بودن زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات پاراکلینیکی و کلینیکی از حضور متخصصین داخلی، اطفال، زنان و زایمان، قلب و عروق، پوست، و اعصاب و روان برخوردار است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر