جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اجرای طرح هادی در روستای یک خانواری فراکه از توابع شهرستان بوشهر و شناسایی هزار و 700 حامی ایتام از جمله موضوعات مطرح‌ شده در نشست شورای اداری بوشهر بود.\n\nبه گزارش فکرشهر، بخشدار مرکزی بوشهر در نشست شورای اداری این شهرستان با قدردانی از حمایت و همکاری مدیران اجرایی بوشهر در اجرای برنامه‌های مختلف در بخش مرکزی، گفت: بخش مرکزی بوشهر دارای 28 روستا و 2 شهر عالی شهر و چغادک است که فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در این زمینه داشته‌اند.
کد خبر: ۱۲۸۵۴
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۹

فکرشهر: اجرای طرح هادی در روستای یک خانواری فراکه از توابع شهرستان بوشهر و شناسایی هزار و 700 حامی ایتام از جمله موضوعات مطرح‌ شده در نشست شورای اداری بوشهر بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بخشدار مرکزی بوشهر در نشست شورای اداری این شهرستان با قدردانی از حمایت و همکاری مدیران اجرایی بوشهر در اجرای برنامه‌های مختلف در بخش مرکزی، گفت: بخش مرکزی بوشهر دارای 28 روستا و 2 شهر عالی شهر و چغادک است که فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در این زمینه داشته‌اند.

\n\n

مریم قربانی بیان کرد: تدوین شناسنامه و بانک اطلاعاتی از بخش مرکزی بوشهر با هدف شناسایی مسائل و مشکلات موجود انجام شد، که می‌تواند کمک خوبی برای اجرای طرح‌های مختلف باشد.

\n\n

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های هادی از جمله موضوعات مهم مدنظر ما بوده است، به‌ طوری‌ که طرح هادی در روستای یک خانواری فراکه را اجرایی کردیم، ضمن اینکه احداث جاده آنتنی تل‌سیاه ـ کره‌بند تکمیل‌ شده است.

\n\n

بخشدار مرکزی بوشهر اضافه کرد: بعد از 14 سال مراحل نهایی راه روستایی تل اشکی و آبطویل در حال انجام است و ساخت دو مدرسه در عالی شهر و تل‌سیاه را در دستور کار داریم.

\n\n

قربانی اضافه کرد: تغییر مسیر خط انتقال آب به دهستان انگالی و تعویض شبکه برق‌رسانی روستایی نیز در حال انجام است.

\n\n

وی با اشاره به ایجاد شهرداری عالی شهر، در ارتباط با فعالیت‌های خوب شهرداری چغادک نیز بیان کرد: 140 هزار مترمربع آسفالت توسط شهرداری چغادک اجرا شده که افزایش 4 برابری را نشان می‌دهد ضمن اینکه اجرای کانال دفع‌ آب‌های سطحی نیز در دستور کار شهرداری چغادک است.

\n\n

بخشدار مرکزی بوشهر، برگزاری جشنواره آیین‌های نوروزی، حضور در روستاها و فعالیت‌های آموزشی را از جمله فعالیت‌های مستمر بخشداری مرکزی بوشهر در شهرها و روستاهای مختلف اعلام کرد.

\n\n

قربانی در ارتباط با اعتبارات بخش مرکزی بوشهر نیز گفت: اعتبارات سال گذشته 22 میلیارد تومان بود که 17 میلیارد تومان آن تخصیص یافت و انتظار داریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته اعتبار خوبی به بخشداری بوشهر اختصاص یابد.

\n\n

وی در ارتباط با نیازمندی‌های طرح‌های مختلف در بخش مرکزی بوشهر گفت: احداث کانال آب از سد رئیسعلی دلواری به سمت روستای انگالی، احداث استادیوم ورزشی جزیره شیف، اجرای فاضلاب چغادک به عالی شهر و شهر شدن دویره از جمله درخواست‌ها و طرح‌های مهم در دست احداث بخش مرکزی است.

\n\n

شناسایی 700 حامی ایتام در شهرستان بوشهر

\n\n

به نوشته ی فارس، رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد این شهرستان در ماه مبارک رمضان گفت: طرح اکرام ایتام همه‌ ساله از 15 تا 21 رمضان برگزار می‌شود و امسال نیز همچون سال‌های گذشته این طرح را دنبال می‌کنیم.

\n\n

اکبر عدنانی افزود: 370 یتیم در شهرستان بوشهر زیرپوشش‌ داریم و هزار و 700 حامی ایتام را نیز شناسایی کردیم که تا مقطع دانشگاه از ایتام حمایت می‌کنند.

\n\n

وی خواستار حمایت مدیران اجرایی شهرستان بوشهر از طرح هر محله یک افطار شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر