پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ستاد هماهنگی مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد...
کد خبر: ۱۲۸۷۱
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: ستاد هماهنگی مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و  مدیران دستگاههای اجرایی، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دشتستان ضمن تسلیت فرا رسیدن لیالی قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی ، گفت : اعلام انزجار مسلمانان و امت واحده اسلامی از رژیم جعلی صهیونیست و حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین از اهداف برگزاری روز قدس است .

\n\n

مهندس عبدالحمید کریم آزاد با تاکید بر اینکه  روز قدس نشان مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است، اظهار داشت : همگان باید برای آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیست غاصب تلاش کنند.

\n\n

وی در خصوص راهپیمایی روز قدس امسال بیان داشت: راهپیمایی یک هفته زودتر از موعد مقرر در روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان همراه با ملت شریف ایران اسلامی  در همه شهرهای نه گانه شهرستان دشتستان برگزار می گردد .

\n\n

در پایان جلسه ، اعضا به بحث و تبادل نظر و تشریح برنامه های در نظر گرفته شده برای برپایی هر چه باشکوهتر مراسم روز جهانی قدس پرداختند وهمه تمهیدات لازم ترافیکی ،انتظامی و خدمات رسان مصوب شد  .

\n\n

مسیرهای راهپیمایی در شهرهای شهرستان دشتستان :

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر