جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پروژه مجموعه ورزشی کارگران شهرستان گناوه که ازمصوبات استانی دولت گذشته بوده پس از هفت سال به دلیل وجود معارض زمین درمراحل اولیه اجرایی ناتمام رها شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، این پروژه که در سفر استانی دولت گذشته در سال 86 مصوب شد پس از مشخص شدن مکان اجرای آن در سال 90 با جانمایی و تهیه زمین به میزان 55 هزار متر مربع در روستای مال قاید ازتوابع بخش مرکزی این شهرستان آغاز اما به دلیل معارضانی که ادعای مالکیت بخشی از آن را دارند، نیمه کاره رها شد.
کد خبر: ۱۲۸۷۸
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۹

فکرشهر: پروژه مجموعه ورزشی کارگران شهرستان گناوه که ازمصوبات استانی دولت گذشته بوده پس از هفت سال به دلیل وجود معارض زمین درمراحل اولیه اجرایی ناتمام رها شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این پروژه که در سفر استانی دولت گذشته در سال 86 مصوب شد پس از مشخص شدن مکان اجرای آن در سال 90 با جانمایی و تهیه زمین به میزان 55 هزار متر مربع در روستای مال قاید ازتوابع بخش مرکزی این شهرستان آغاز اما به دلیل معارضانی که ادعای مالکیت بخشی از آن را دارند، نیمه کاره رها شد.

\n\n

زمین این پروژه سنددار و دارای کاربری ورزشی است که ازقبل قرار بود با اعتبارات وزارت نفت، استانی و ملی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی ساخته شود اما درزمان حاضر قرار است کل این پروژه ازسوی این وزارتخانه تامین اعتبار و احداث شود.

\n\n

\n\n

در طراحی این مجموعه زمین چمن فوتبال، پیست دوومیدانی، سالن چندمنظوره شامل والیبال، بسکتبال و فوتسال، سالن ژیمناستیک، زمین های روباز ورزشی ساحلی و سوئیت های اسکان پیش بینی شده است.

\n\n

درصورت حل وفصل شدن مشکل معارضان و دستگاه مجری، کمک شایانی به نیازمندی های ورزشکاران و پیشرفت ورزش این شهرستان خواهدشد.

\n\n

رییس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی گناوه گفت: این پروژه که در دولت گذشته مصوب و براساس نظر و بررسی کارشناسان مربوطه به دلیل قرارداشتن روستای مال قاید در کنار ساحل در این روستا اجرایی شد.

\n\n

حسن غلامی افزود: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه افرادی طبق اسنادی که در دست داشتند، مدعی مالکیت بخشی از اراضی محل اجرای این پروژه شدند، این درحالی است که اسناد مکتوب اجرای این پروژه نیز وجود داشت.

\n\n

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلی که دراجرای این پروژه بوجود آمد قول هایی به معارضان داده شد، اما عملی نشد و موضوع به دادگاه کشید.

\n\n

غلامی ادامه داد: این پرونده تاکنون دو مرحله کارشناسی را طی کرده و هم اینک منتظریم که دادستان رای آن را صادر کند.

\n\n

وی بابیان این که هرسال بودجه ای برای اجرای این پروژه اختصاص می یابد اما به دلیل مشکل بوجود آمده نمی توان آن را هزینه کرد، گفت: این پروژه متعلق به این اداره نیست بلکه به کل شهرستان تعلق دارد که امیدواریم هرچه زودتر مشکل بوجود آمده حل وفصل شود تا روند اجرای آن شتاب گیرد.

\n\n

وی بیان کرد: با توجه به این که همه زمین پروژه معارض ندارد، پیشنهادی به وزارت متبوع مبنی اجرای فونداسیون و سالن های آن ارسال که پس از بازدید کارشناسان مورد موافقت قرارگرفت و چهارمیلیارد ریال برای آن اختصاص و پیمانکار آن نیز مشخص شد. 

\n\n

اعتبار اختصاص یافته به این پروژه برای زیرسازی و احداث فونداسیون آن هزینه شده است.

\n\n

روستای ساحلی و گردشگری مال قاید از توابع بخش مرکزی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر