جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: چراغ سبز مجامع بین المللی سبب افزایش جنایات رژیم صهیونیستی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی الان در شرایط بسیار بحرانی مشغول قتل و غارت و خونریزی مردم مسلمان فلسطین است.\n\nوی گفت: آنچه جای تاسف دارد این است که مجامع بین‌المللی که دم از آزادی و حقوق بشر می‌زنند در هر مقطعی از تاریخ در برابر اسرائیل چراغ سبز نشان داده‌اند و همین مسئله سبب افزایش جنایات این رژیم شده است.
کد خبر: ۱۲۹۲۰
جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۰

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: چراغ سبز مجامع بین المللی سبب افزایش جنایات رژیم صهیونیستی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی الان در شرایط بسیار بحرانی مشغول قتل و غارت و خونریزی مردم مسلمان فلسطین است.

\n\n

وی گفت: آنچه جای تاسف دارد این است که مجامع بین‌المللی که دم از آزادی و حقوق بشر می‌زنند در هر مقطعی از تاریخ در برابر اسرائیل چراغ سبز نشان داده‌اند و همین مسئله سبب افزایش جنایات این رژیم شده است.

\n\n

سروستانی تصریح کرد: امیدواریم با اعلام موضع شدید دولت‌ها و ملت‌های مسلمان شاهد ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی باشیم و ملت با لبیک‌گویی امام و رهبری باشند و با حضور خود در راهپیمایی شرکت کنند و مشت محکمی در دهان جهان و اسراییل غاصب بکوبند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر