پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۲۲۷
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: طی یک سال گذشته ۱.۵ میلیون مترمربع آسفالت در معابر روستایی استان بوشهر اجرا شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علیرضا مقدم عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در روستاهای استان در دست اجرا است.

وی از برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها برای ایمن‌سازی روستاهای استان بوشهر در برابر سیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال برای ایمن‌سازی روستاهای استان برابر سیل تخصیص یافته است.

مقدم با اشاره به اجرای طرح هدف گردشگری در روستای استان بوشهر خبر داد و افزود: طرح هدف گردشگری روستایی در سه روستای نینیزک دشتستان، هاله عسلویه و کشی تنگستان تهیه و تصویب شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح هادی در هفت روستای دشتستان بیان کرد: این طرح‌ها با اعتبارات ۳۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

مقدم از تکمیل زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شش روستای دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این طرح با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال اجرا شده است.

رشد ۵۰۰ درصدی آسفالت

وی مساحت اجرای طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شش روستا دشتستان را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: این طرح به مساحت ۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع اعتبارات از محل شرکت ملی نفت ایران، تملک دارایی و سرمایه‌ای دشتستان تأمین اعتبار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به آسفالت ۵۳ کیلومتر معابر روستایی ۴۲ روستای دشتستان بیان کرد: این طرح با اعتبار ۲۷۵ میلیارد ریال اجرا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۰۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به توسعه طرح‌های عمرانی در روستاها اظهار داشت: در یک سال گذشته ۱.۵ میلیون متر مربع معابر روستایی استان بوشهر با مشارکت دهیاری‌ها آسفالت شده است.

مقدم اعتبار اجرا طرح یاد شده را ۹۴۶ میلیارد ریال دانست و با اشاره به اجرا طرح‌های آسفالت معابر روستایی در دشتستان خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته از محل قیر رایگان با مشارکت دهیاری‌ها ۴۲ روستای دشتستان به مساحت ۴۲۵ هزار متر مربع معابر ۴۲ روستای دشتستان آسفالت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر